Skip to main content

Dus… Hoe werkt het?

Wij leveren merchandise, promotionele artikelen, textieldruk en relatiegeschenken.

Stap 1.

Inventarisatie
wensen

Gezamenlijk in gesprek, onderzoeken we de mogelijkheden en kijken we waar de focus op moet liggen om succesvol te kunnen zijn.

Zo voorkomen we dat je uiteindelijk mogelijkerwijs teleurgesteld zou kunnen zijn over de resultaten die je voor ogen had toen je begon na te denken over de verkoop van je eigen merchandise.
Stap 2.

Het ontwerpproces.

In deze fase ontwerpen en ontwikkelen wij de merchandise voor jou op basis van jouw input.

Samen met jou bedenken en ontwerpen we de merchandise geheel afgestemd op basis van jouw afzetmarkt en publiek. Dit om er voor te zorgen dat je merchandise goed ontvangen zal worden door je fans en het publiek. Uiteraard kijken we al tijdens het ontwerpproces naar de meest duurzame productietechnieken. Dit om er zorg voor te dragen dat onze invloed op het welzijn van moeder aarde zo nihil mogelijk is.
Stap 3.

Het opzetten van een shop.

Indien nodig, ontwikkelen we in deze fase een passende webshop voor de verkoop van je merchandise producten.

We richten indien nodig je webshop geheel in op basis van je behoeften en de producten die in het ontwerpproces tot stand zijn gekomen. Daarnaast koppelen we jouw webshop aan ons drop-shipping CMS systeem (dat door ons zelf is ontwikkeld in samenwerking met onze partners) van waaruit we al onze klanten op maat tot in de kleinste details bedienen.
Stap 4.

Het fabriceren van je merchandise.

Tijdens de productiefase zetten we alles op alles om jouw merchandise producten zo duurzaam mogelijk te produceren.

Of het nu gaat om badjassen, petjes, tennissokken, ondergoed, hoodies, t-shirts of wat dan ook, wij zorgen ervoor dat je producten met de grootste zorg worden vervaardigd of door onszelf of in sommige gevallen (grote oplages) in het buitenland (in samenwerking met onze eigen fabrikanten in o.a. China, Vietnam, Turkije en Portugal) op de meest duurzaam mogelijke wijze.
Stap 5.

Het verzenden van je merchandise.

Tijdens deze fase van het proces verzorgen wij de verpakking en verzending van de in jouw shop geplaatste bestellingen.

In samenwerking met onze partners Post NL en DHL zorgen wij ervoor dat je producten in de juiste verpakking worden verzonden. De verpakking zal dan ook worden afgestemd op jouw shop en producten. Dit doen we om de klantbeleving zo groot mogelijk te laten zijn. Zo blijven klanten namelijk terugkeren naar jouw shop.
Stap 6.

Klantenservice en after-sales.

Tijdens deze laatste fase verzorgen wij de klantenservice (bijvoorbeeld de afhandeling van retouren) voor een optimale klantbeleving.

Voor een optimale experience / klantbeleving is het raadzaam om je website te ondersteunen door middel van een goede klantenservice. Je kunt hierbij denken aan het beantwoorden van vragen die je klanten stellen met betrekking tot de producten die je verkoopt, maar ook aan het afhandelen en omruilen van geretourneerde producten.
×